specjalista Łódź, pracownik biurowy Łódź
- Przygotowywanie prognoz sprzedaży na określonych rynkach w regionie EMEA
- Analizowanie zmian popytu przy użyciu systemu zarządzania łańcuchem dostaw
- Administrowanie baza danych w systemie zarządzania łańcuchem dostaw
- Wsparcie zespołów sprzedażowych poprzez przeprowadzanie szkoleń w zakresie prognozowania
- Wsparcie w planowaniu zakupów gotowych produktów od zewnętrznych dostawców
- Współpraca z zespołami sprzedażowymi z różnych krajów w regionie EMEA
Wymagania
Min 2-letnie doświadczenie w planowaniu sprzedaży oraz przygotowywaniu analiz w międzynarodowej organizacji
Bardzo dobra znajomość języka angielskiego
Umiejętność efektywnej komunikacji
Umiejętność pracy w zespole
Umiejętność pracy pod presją czasu
Umiejętność priorytetyzacji zadań
Gotowość do odbywania częstych podróży służbowyc
Oferujemy
Pracę w międzynarodowym środowisku
Stabilne zatrudnienie oraz atrakcyjne wynagrodzenie
Szeroki pakiet benefitów (m.in. kartę sportową, karty przedpłacone na święta, opieka medyczna, dodatkowe ubezpieczenie, dofinansowanie do posiłków oraz urlopu wypoczynkowego)
Profesjonalne szkolenie wdrażające
Klauzule informacyjne
Aplikuj